Bijna!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anouk Banda - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anouk Banda - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Januari 2020 | Nederland, Amersfoort

Nog maar 2 dagen voor vertrek..
Ik vind het eigenlijk nu toch best een beetje spannend worden.
Heb inmiddels mijn bagage al minstens 10x gecheckt in de hoop dat ik niks zal vergeten.
Aan de andere kant begin ik mij ook steeds meer te beseffen dat ik maar gewoon alvast een beetje mee in de flow mag gaan van Suriname. Rustig aan en wat vandaag niet lukt, komt morgen wel.
Dat zal best even wennen zijn, maar als ik mijzelf het zo hoor zeggen, klinkt het eigenlijk heerlijk ontspannend.

Morgen nog wat laatste dingetjes in mijn koffer doen en een laatste check en dan overmorgen vertrek ik al naar Suriname.
Wat heb ik er naar toe geleefd en wat heb ik er veel zin in!!

Benieuwd naar het avontuur, het onbekende en heel mooi wat ik daar allemaal mag gaan zien en meemaken.

Via deze verslagen hoop ik iedereen die geïnteresseerd is een beetje op de hoogte te houden van al mijn belevenissen.

Het eerst volgende verslag zal ik schrijven vanuit Suriname! Hoe tof is dat.

Tot snel :)

  • 02 Januari 2020 - 19:20

    Karin Hessel:

    Vergeet je paspoort niet

  • 02 Januari 2020 - 19:36

    Danielle Martoredjo :

    Succes! Gaat vast goed komen! En daar is ook van alles te koop, mocht je de NL producten missen

  • 02 Januari 2020 - 19:39

    Margriet Kraaij :

    Hé meid ik wens je heel veel plezier. En kijk uit naar je berichten

  • 02 Januari 2020 - 19:53

    Jacqueline Schmid:

    Leuk idee Anouk

  • 02 Januari 2020 - 20:06

    Pauline Banda:

    Geniet ervan, dit wordt een geweldige ervaring. Fijn dat we je een beetje kunnen volgen. Dag lieverd

  • 02 Januari 2020 - 20:24

    Rob En Margreet Banda:

    Lieve Anouk, een hele mooie en leerzame tijd in Suriname gewenst en we gaan goed voor Otje zorgen. Liefs papa en mama ❤️

  • 02 Januari 2020 - 22:10

    Astrid Nijland :

    Och meid, gaat het nu dan echt gebeuren? Wat gaaf, heel veel plezier. Ik ga je met veel plezier volgen. Succes daar. X

  • 02 Januari 2020 - 22:56

    Marijke Leijser:

    Hofland ga je Anoek?

  • 02 Januari 2020 - 22:57

    Marijke Leijser:

    Oeps schrijf fout..hoe lang ga je ?!

  • 03 Januari 2020 - 19:36

    Heidi:

    Ha Anouk, Een hele mooie tijd met bijzondere ontmoetingen en belevenissen.Voor nu een goede vlucht.Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 02 Jan. 2020
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 3832

Voorgaande reizen:

04 Januari 2020 - 23 Februari 2020

Suriname 2020

Landen bezocht: