White beach - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Banda - WaarBenJij.nu White beach - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Banda - WaarBenJij.nu

White beach

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

14 Februari 2020 | Suriname, Paramaribo

Vandaag weer even een dagje op stap. Met Vivian en Tissa uit het Guest house gingen we naar White Beach. Tissa kende via een vriend iemand die ons in een uurtje naar White Beach kon rijden. Onderweg nog even gestopt om onze koelbox te vullen. Het was erg rustig op het strand, maar daardoor hadden we alle ruimte om lekker te zonnen en zwemmen. Tegen 18.00 uur kwam Raoul een vriend van Tissa nog even meezwemmen en reden we rond 20.30 uur weer richting Paramaribo. Onderweg stopten we nog bij een heerlijke bbq plek om karbonade bij de grill te eten.

Een gezellige en geslaagde dag.

• 15 Februari 2020 - 18:31

Mirjam :

Klinkt als een fijne dag! Heerlijk dat je je wat beter voelt en het weer kan ❤️

• 16 Februari 2020 - 23:11

Sandra:

Anouk wat een ellende, die griep.
    Fijn dat t beetje bij beetje weer beter met je gaat